close

 

 

其實這段影片都上傳有一段時間

不過我想要打的文章實在太多

所以今天才上傳上來

這段影片是分享在11月尾時與朋友淘寶的戰利品呢


 

這次的戰利品的質素都挺好的

所以都很開心

 

另外玻璃燈7個中我都已經完成了1個

不過圖片方面會在另一篇中分享

所以就期待一下吧:D

另外還會有giveaway呢

希望大家都去參加一下吧

雖然都只是小小的禮物

希望大家喜歡

 

【參加giveaway方法】記得要做晒先計數嫁!

 

1: Subscribe 我地個channel + like埋依條片俾個鼓勵啦haha

2: Follow IG Shop :wingthandicraft & bubuconshop (生活ig:wingtbubu (optional))

3: Like Facebook Page (wingt.bubu)https://www.facebook.com/Wingt.bubu 

4:留comment 係Facebook 指定status

 

【comment 格式】

1)Youtube id:

2)Facebook ac 名:

3)IG id:

4)BB cream 顏色: #1 / #2

5)想睇咩片?

6)想我地賣咩?

 

做齊以上既野就有機會得既我地既獎品嫁啦hahahaa

 

//

 

由於我地2個都要考試

抽獎日期:12月30日

當然如果太少人參加:( 我地會tun後個抽獎日期 (希望唔會啦喊出黎!!!)

是次giveaway只限面交

如果大家面交唔到,咁就唔好意思啦,唯有參加下一次吧!

 

arrow
arrow

    wingt.bubu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()